۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۰

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه در استان مرکزی

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه در استان مرکزی

اراک- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نمایشگاه بزرگ و تخصصی دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه در استان دایر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا کریمی در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: امروز اقتدار دفاعی و امنیت پایدار در کشور به برکت وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح است که بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان در سال گذشته عنوان کرد: این مهم در سایه همدلی و انسجام همه جانبه در استان رقم خورده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح از همان ابتدای شروع کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند و تا به امروز سه جلسه هم افزایی انجام شده که به تصمیمات و نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کرده‌ایم.

کریمی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی گفت: ۱۸ عنوان برنامه مهم و کشوری در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که انتظار داریم همه دستگاه‌های اداری استان در کنار نیروهای مسلح و ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: این مهم پس از سال‌ها پیگیری یک اتفاق بسیار مبارک است که به برکت فرهنگ دفاع مقدس انجام می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در فاز اول مرکز موزه دفاع مقدس یک اقدام بسیار جهادی که انجام شد تهیه دیوار لاله‌ها است که تصاویر ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این دیوار تهیه شده و در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

کریمی تجلیل از مدافعان سلامت و مدافعان حرم و امنیت، دایر شدن نمایشگاه بزرگ و تخصصی دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان بر شمرد.

کد خبر 5017314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha